söndag 25 april 2010

Hej!
Hoppas ni haft en  riktigt skön söndag, med sol och värme. Jag har lyckats med konststycket att få med mig mannen på loppis både lördag och söndag. Det är nog bland det tråkigaste han vet, men den här gången behövde jag bärhjälp. Köpte denna skänk.


 Gillar romberna på dörrarna och den var redan vitmålad och shabbad. Jag hade tänkt att byta beslag, eller vad tycker ni?


När jag skulle ta kort på mina fina tullpaner såg jag att något annat sött hamnade i spegelbilden. Liggandes på sin favorit plats uppe på soffan, där hon har full koll på hela rummet.

Ha det gott alla som tittar in här. Hoppas vi ses snart igen.
Kram Camilla

19 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket snyggt skåp.Kanonsnygg.Fina bilder.Vad skoj att få med mannen fast han inte gillar loppisar.Önskar dej en skön söndag vännen Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Åh vilken fin skänk du köpt!
Och vilka underbara bilder du bjuder på denna Söndagskväll!
Din lilla älskling ser ut att trivas!!!
Ha en fin Vecka!
Kram Kathrine

Marie Louise sa...

Sådana där skänkar är perkekt att ha i hemmet, dels rymmer de lite grejer och gör sig fint som möbel och vitt förståss! Kram Marie

Norregård sa...

Hej!!
Vilket fynd, jag tycker inte du ska byta beslagen!!! Har varit på auktion idag, så kul!!!

Kram Kram malin

Hanna sa...

Så fin!
ha en bra vecka!
Kram
Hanna

Unknown sa...

Synd att han inte gillar loppis, här hemma gillar vi det båda två men det är mest jag som åker på det. Skänken var jättefin och jag tycker inte du behöver byta beslag.
Kram Anna

Agnes Maria sa...

Men vilken snyggt skåp! och vilken ljuvlig ulltuss i spegeln!
Ha det gott!
Kram från mig.
Åsa

Anonym sa...

Jättefin.

Gardenhouse sa...

Så kul att mannen hängde på,
och vilka fynd! Underbart skåp, ja beslagen som är på tycker jag är ok. Vad hade du tänkt byta till?
En så söt misse som konkurerar med tulpanerna.
Vad fint med home skylten på hyllan också.
Ha det gott, kram Sussi

Elsa och Helena sa...

Hej! Såg missen i spegelglaset diretkt...jättesötis!

Du behöver inte byta beslag...de som sitter på är fina! Jag gillar ockå romberna, ovanligt och snyggt.

KRAM Helena

Lönnen 13 sa...

Vilken fin skänk du har köpt, skönt att den var färdigmålad och allt.

Jag tycker inte du ska byta beslagen, de var fina de som sitter nu.
Kram Anneli

Tina sa...

Hej Camilla!!
Tack för din hälsning. ja, mässan va verkligen helt underbar!! Jag jobbade med tjejen som startat alltihop & det va helt underbart att få vara med.
Jag tycker du har så fin blogg.
Önskar dig en fin onsdag!
Nu ska jag gå & sova..Zzzz... trött..
Varm kram Tina

Anonym sa...

Tack för inlägget och ha en skön forsatt vecka du också

Viola sa...

VIlken vacker skänk som flyttat hem till dig, hoppas veckan varit bra, ha en skön helg, kram

Anki sa...

Oj vilket fynd...såå fin...å det var en fin en du fångat i spegeln, jag älskar ju katter!
Härliga tulpaner, väldigt fin färg!

Kramis!

mariaK. sa...

Jag såg ett likadant skåp i en tidning för många år sedan. Blev också kär i romberna!
Satte det på min önskelista, men jag får nog önska lite hårdare, för det har inte kommit till mig än;-)
Tycker att beslagen är fina som de är.
Ha en skön dag,
Kram, Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för grattishälsningen. Vilken jättefin skänk, så fint mönster på dörrarna. Jag tycker det var fina beslag, och toppen att den var vit. Så gulligt att kissen hamnade i bild, fin spegel också.
Önskar dig en härlig valborgshelg
Vårkram
AnnaMaria

Gardenhouse sa...

Kikar in för att önska en trevlig Valborg.
Kram Sussi

Hanna sa...

Ha en bra valborgsmässoafton.
Kram
Hanna