onsdag 16 februari 2011

Blommor

Hej!

Tänkte bara titta in och önska er en trevlig onsdagkväll. Hoppas att allt är väl med er.Tittade i mina mappar med bilder. Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag fastnar för vissa bilder, kanske är det färgerna.....

 Härliga pasteller. Njuter av Tullpaner deras tid är så kort.

Längtar efter sol och värme och till när Syrenen blommar. Ha det gott! Tack för att ni kikar in här hos mig.

                                                        Kram Camilla

13 kommentarer:

Hanna sa...

Fina bilder.
Ha en bra kväll!
kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Vacker bukett bara så underbara.Älskar tulpaner bara frossar i dom.Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Fröken C sa...

Härligt med en bild på blommande syrener:)))

Kram C

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vännen!
Vilka härliga bilder,tänk att få plocka in en stor bukett med syrener.

Fastnade så mycket för den vackra stolen.
Må så gott
kram Tina

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Här är allt bara bra:) Vilka underbara bilder, vem längtar inte till syrenerna blommar?

Kram Susanne

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Kan förstå att du fastnar för dom vackra bilderna!
Det är ju så vackert med alla fina blommor och dom fina färgerna!
Man blir så glad!

Tack för att du tittar in hos mig! :)
Jag blir så glad men dom sista dagarna har inte jag haft så mucket tid till bloggandet.
Men nu fick jag en stund över med min morgon pigga 2 åringen!

Ha en härlig torsdag!

Kram Sirpa

Fröken Tindra sa...

Den där stolen tycker jag mig minnas! Var det inte den som var lite "känslig"? =0)
Vilka härliga färger på tulpanerna!
Ha en bra dag!
Kram!

Ett Vitare Hem sa...

Åh syrener, som jag längtar!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Villa Vinkelhaken sa...

Underbara bilder! =)

Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Underbara bilder Vännen!
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

ja sommaren och solen lyser med sin frånvaro ...suck ! mysiga bilder som ger energi ..tack ! kramar jeanette.kallebodalantliv

Anki sa...

Hallåå!
Tack vad du är gullig!
Åh vad jag längtar efter våren, doft av syren är väl underbart...å den fina stolen skulle jag gärna ta hand om *ler*
Önskar dig oxå en mysig helg vännen!

Kraaam!

Beate sa...

Hei!
Så deilig å vårlig blogg du hadde!
Innom for første gang fra Norge;)
Go helg fra Beate