fredag 20 maj 2011

Kannor!

Hej!

Hur har ni det, denna härliga fredag! Inlägg från mej blir det allt mer sällan och någon vidare bloggkompis har jag inte varit den senaste månaderna. Även om jag inte är aktiv här på bloggen, har jag sett att det är några av er som tittar in ändå. Tack snälla ni för det!

 Jag fick sådan inspiration av senaste numret av Vackre hjem, där Pelargoner placerats i kannor.

 Min Mårbacka är ranglig, men jag tycker det är charmigt.

En nytt inköp är denna bulliga variant, med gott om plats för en Pelargon. Visst är den charmig? Ha det gott! och njut av värmen och försommaren.

                                                                 Kramar till er
                                                                 Camilla

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Det var väldigt fint att ställa dem i kannor! :)

Jag önskar dig en fortsatt fin fredag!
//Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad kul att få se dig igen här i bloggvärlden!
Jätte fint har du gjort.

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kram Sirpa

Änglarum sa...

Hej! ja det var ett tag sen! hoppas allt är bra med dig :)så fint du har arrangerat,håller med att man fick mycke fina ideer från sista nr av vakrehjem.önskar dig en skön helg! kramiz Jessica

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fantastisk helg.
Kram
Hanna

Fröken Tindra sa...

Kul att höra från dig. Hoppas att allt är väl med dig och de dina!
Jag har köpt nämnda tidning men ej läst den än så för mig är du först med idéen. ;0) Lite småkul faktiskt. Fina kannor!
Ha en skön helg!
Kram!