torsdag 30 juni 2011

Hej!

Hur mås det i värmen, äntligen lite sommar igen. Lyckans ostar, ni som har semester. Njut av värmen!!!!! Tänkte jag skulle visa er lite nyshoppat :)) Har länge velat ha en stor bricka och nu äntligen har jag hittat den.

Så himla fin med detaljer som jag gillar. Makens kommentar när jag kom hem med brickan var, att det är allt tur vi ska bygga ut huset igen.....sagt med glimten i ögat förstås.

Ha nu en fin avslutning på veckan. Tack för att ni lämnar vänliga kommentarer. Må gott!!!!

                                                          Kram Camilla

5 kommentarer:

Anette sa...

Hi hi dessa gubbar ...vilken härlig bricka du hittat :)
Ja vilken sommar de vart ,men såg på vädret att de är över snart så vi lär passa på att njuta .
Ha de så bäst
Kramen Anette

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Kul med nya fynd och dessutom var den jätte fin!
Han kanske har rätt! ;-)
Vad fint det blev med bänkarna.
Visst lyktar det om Osmo men den äe ju jätte bra...och den försvinner ändå ganska fort.
Nu måste jag ta en hemma tränings pass innan jag ska Sova.

Ha det Gott !!!

Kram Sirpa

Fågel Blå sa...

Åhh så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
Jag har nästan en liknande!!!!!
Hoppas du får en fin helg!
kram Kathrine

Änglarum sa...

Ha ha känner igen det där med att bygga ut :) här rensades i går!! jag fick bita mig i tungan, när saker forslades i väg!! men det kommer snart nya fynd hoppas jag :) men det får nog smygas in .. trevlig helg>kramiz Jessica

Hammarsbacken sa...

Vilken ljuvlig bricka. Har också letat efter en stor bricka. Får man fråga var du hittade den???
Kram Sonja.