söndag 26 juni 2011

Målade köksbänkar

God fortsättning!

Jag hoppas ni alla njutit av långledigheten, god mat och släkt och vänners sällskap.
Tidigare i veckan så målade jag mina köksbänkar. När vi byggde ut köket blev det gamla köket lite mörkt. Jag tänkte att lite färg på de mörka köksbänkarna skulle göra det ljusare. Här kommer resultatet.

 Ljuvlig Pion på köksbänken.
 Jag har målat med Osmo täckande dekorvax. Fick måla tre gånger. Färgen luktar mycket starkt när den härdar.

Jag blev jättenöjd med resultatet och köket känns ljusare. Ha en god fortsättning på midsommarhelgen.

                                                         Kram Camilla

7 kommentarer:

Anette sa...

Oj oj oj de blev jättefint ,tänk va lite färg gör mycke o när de blir så ljust o fint.
Ha en skön Söndag :)
Kramen Anette

Fröken Tindra sa...

Jättefint. Ljust och vackert! Och pioner är så himla fina.
Kram!

Vita små hjärtan sa...

Ååå så jättefint det blev!!!
Ha det så gott vännen.
Kram Agnetha

Viola sa...

Förstår att du blev nöjd, ser verkligen så fräscht ut :) hoppas ni haft en skön midsommarhelg, ha de, kram

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint det blev!!!!
Så fint du har det i köket!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det blev ju jättefint! Förstår att du är nöjd;)

Ha en fin kväll.

Kram Jenny

Hammarsbacken sa...

Vad ljust och fint det blev. Vete sjutton om inte jag ska ta och måla våra köksbänkar vita också... Kram Sonja.