torsdag 7 juli 2011

Ljuvlig tröja för kyliga sommarkvällar

God afton!

Denna ljuvliga sommarkväll. Hoppas ni alla njuter av den fina sommaren. Här hemma är det fullt upp som vanligt. Nyligen har vårt gästrum blivit klart. Nu har mannen i huset gett sig på ett nytt projekt, nämligen att riva vår farstu. Pust!!!jag hänger inte riktigt med. Jag ägnar mitt inlägg åt shopping i stället :))))

 Min nyinköpta tröja, bra att ha för kyliga sommarkvällar kommer det antagligen att bli. Tröjan är från Rose bud och säljs på Joy.
 Gillar den fina Lavendelfärgen.

Så här ser framsidan av vårt hus ut just nu. Att riva farstun var ett måste, tyvärr. Men så är det ibland med gamla hus. Fortsättning följer. Ha det gott. Tack för alla fina kommentarer om mitt spegelskåp.Vi ses.

                                                       Kram Camilla

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad söt tröja du har köpt.Kanon söt.Vad spännande att få se hur det blir nytt .Ha nu en fin kväll.Kraaam Rita ♥

Änglarum sa...

Hej Camilla! så söt kofta tycker om butiken Joy! oj oj nu har ni arbete ser jag :) men som du säger nödvändigt..Ha en fin kväll! kramiz Jessica

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilken fin kofta! Underbar färg;)) Lycka till med renoveringsarbetet, det blir säkert jättefint när allt blir klart!

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbar kofta,vill bara ha!!!
Vilket projekt kommer att bli så fint
även fast det är jobbigt när man håller på.

Ha nu en jättefin Fredag
Stor kram Tina

Hanna sa...

Så fin kofta.
kram
Hanna

Fågel Blå sa...

Underbar kofta!!!!
Oj vilket projekt,,, men fint kommer det att bli!
Jag vet vilket hus du bor i!
För länge sedan var ett av husen till salu!
Och vi var där och kikade på det!
Dessa hus är så fina!
Hoppas du har en fin helg!
Kramar Kathrine

Anette sa...

Hej Vännen
Men en sån himlans fin kofta du hittat helt underbar o färgen helt i min smak :)
Oj oj ja de blir lite jobb ser jag men du ska se att du kommer bli överlycklig när de är klart ;)
Ha en underbar kväll
Kramar Anette

Anette sa...

Jättefin tröja Camilla, härlig färg. Och hela farstun ligger på backen, ska bli spännande att se slutresultatet.

Kram från svärmor:-)