onsdag 10 augusti 2011

Köksbilder

Hej!

Idag öser regnet ner. Maken och jag hade planerat en liten utflykt denna dag. Det lockar dock inte att åka iväg i detta väder.

Vill göra om och förändra här hemma men får inte till något som jag trivs med, känner ni igen er?????
Här kommer lite bilder ifrån mitt kök.

 Köket är jag nöjd med och här förändras det inte mycket. Min favorit är handukshängaren som jag köpte av Kathrin lilla fågel blå.

 Min nya bricka har fått sin plats på ön. Ser ni kannan ett nyloppat fynd för trettio kronor :))))

 Tallrikshyllan ett fynd som jag fick köpa av en bloggvän.

 Ha det gott! Tack för att ni tittar in här till mig.

                                                   Kram Camilla

19 kommentarer:

shabby chic og lavendel sa...

Du har et aldeles nydelig kjøkken...
Der kunne eg og ha trivdes :)
Ha en fin dag.

Fröken Agnes sa...

Hej!

Förstår precis hur du menar. Men du har så vackert hemma hos dig och ett alldeles underbart kök!

Hoppas dagen blir fin trots dåligt väder!

Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Å du har så himla fint i ditt kök!!!!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

Tinas bo sa...

Superfin köksö!
Handdukshållaren och tallrikshyllan är bara så läcker!!

Kram Tina

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Jag känner också att jag vill förändra, men det är just det, vad,hur? Hmm kanske kommer;) Din köksö är så fin!!!!!!!!!

Kram Susanne

Anette sa...

Hallojsan
Oj vilket underbart kök du har ,jättefint verkligen.
Ja du ibland får man inte till de alls ....
Tallriks hyllan är helt ljuvlig :)
Ha de så bäst
Kramen Anette

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint du har det, du behöver väl inte görfa om, men jag vet hur man är jag är likadan!
ler!
Kul natt du är så nöjd med handdukshängaren, och den sitter som ett smäck í ditt kök!
Kramar Kathrine

Fröken Tindra sa...

Jättefint kök! Jag har inte så mycket yta att "pynta till" i köket. Du har det verkligen mysigt! Förstår att du gillar din handdukshängare. Den är jättecharmig.
Kram!

Änglarum sa...

Hej! tittar in på kvällskvisten o önskar dig en trevlig helg! så fint du har det,tänk att man ständigt vill förändra,om än bara litegrann :) kramiz Jessica

Källeboda lantliv sa...

så underbart fint du har det i ditt kök ..kram jeanette.kallebodalantliv

Rose Garden Malevik sa...

ja idag var det blött :)
men.,...


B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter........
mängder med fina bloggar........
ta en titt
VÄLKOMMEN
Håkan

Mjuka sa...

Vadå förändra?? Vackraste köket jag har sett på länge.
önskar dig en fin start på den nya veckan!
Kram Malin

mariaK. sa...

Ditt kök är sååå fint Camilla!
Är det ljuset som gör det, eller är det en väldigt varm vit färg du har? Ser gulare ut än 0502.
Ha en bra start på nya veckan!
Kram Maria

Anneli sa...

Visst är det så att man vill förändra ibland.
Men enligt mig så inte behöver du ändra om särskilt mycket i ditt kök i alla fall!

Ser ju helt fantastiskt fint ut.

Kram Anneli.

Hanna sa...

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jätte fina bilder och ni har så fint i ert kök.
Hoppas att du har hittat till ro men känner igen mig att man inte trivs eller blir man hemma blind.
Hoppas att du mår bra ! Och har fått en bra start till den underbart varma hösten...

Ha en fin fortsättning på det och hoppas att vi hörs snart igen.

Kramar Sirpa

Inka sa...

Jo, nog känner man igen det. Att man vill göra om men inte vet hur. Vet inte hur många gånger jag håller något i handen som jag prompt vill ha framme men som jag inte hittar någon plats till. Och hittar jag plats inser jag ganska snabbt att jag måste göra om rätt mycket i så fall.

Vilket otroligt vackert kök du har. Så fint och både tallrikshyllan och handdukshållaren är adorable.

Inka

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej tittar in och önskar dig en jättefin höstdag kram Tina

Hanna sa...

Om du vill får du gärna titta in på min lilla tävling hos mig.
Kram
Hanna