fredag 13 januari 2012

Hjälp!!!!!!

Hej!

Vet inte vad som har hänt med min blogg? Jag kan inte läsa era kommentarer. När jag klickar på kommentarer blir sidan helt blank. Jag har även problem med att kommentera på era bloggar. Vad är det som händer?????????
Finns det någon där ute som vet hur detta fel kan åtgärdas?

Önskar er alla en jättetrevlig helg!

                                                   Kram Camilla

P.S. nu är felet på bloggen fixat. Jag behövde byta inställning för kommentarer från inbäddat kommetarsfält till popupfönster och då gick det att läsa kommentarerna igen.D.S. :)

6 kommentarer:

Anette sa...

Halloj Camilla
Har du kollat när du loggar in på bloggen så att inte rutan där de står håll mej inloggad är i kryssad ,då kan du kryssa bort den och pröva igen.
Hoppas de hjälper.
Kram Anette

Vita Falkens Lantliv sa...

Usch så trist:( Tyvärr kan jag inte hjälpa dig:((((

Kram Susanne

lavendel mio sa...

Huff da. Dette kan jeg ikke hjelpe deg med, håper det ordner seg snart.
Ha en fin helg, klem Hanne

Fröken Tindra sa...

Vad stökigt! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Har blivit hjälpt med det Antette skriver ovan när det bråkade för mig för några månader sen.
Ha en fin helg!
Kram!

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Camilla!

Hoppas att det löser sig.
Jag vet inte inte vad man ska göra.
Men min har också strylat med bilder mm.

Ha en fin helg ! :)

Kramar Sirpa

Elsa och Helena sa...

Måste bara fråga...var har du köpt dessa ljuvliga pastell karameller till kuddar?

KRAM Helena